Lilla My 76 skrev 2011-12-15 10:43:28 följande:
Jättefina!
Men är du inte orolig för att du ska stöta i saker och ting med din enstensring? Jag funderar själv på en enstensring som vigselring men jag är nojig över att jag kommer att stöta i saker och ting,omedvetet alltså.
Jag får för mig att ringen kommer att gå sönder,bara nojig kanske?:)
Lite nojig är jag allt men det är nog en vanesak. Värre nu på vintern när man drar av och på vantar och grejor :) Lite för tidigt att utvärdera än sålänge men hittills har det inte varit ett problem!
Stjärnfall skrev 2011-12-15 10:45:19 följande:
Fröken Sassa: Jätte fina!! vad kostade dina?
Jag funderar på dom två I alla fall den till höger sen den till vänster vill jag i alal fall ha en likande. Dom heter Célon Princess.
Åh vad fina! Alltså Danidos gör seriöst de snyggaste ringarna. Lite annorlunda med, eleganta men inte så traditionella eller "vanliga" om man nu får uttrycka sig så :) Vigselringen kostade 23-24.000. Alliansen (som jag för övrigt inte räknade med då jag tyckte vigselringen egentligen var alldeles för dyr) kostar typ 12.000 eller nåt sånt.
Galet! Men det är de enda äkta smyckena jag har så det går kanske jämt ut på ett livslångt smyckessamlande? Eller? ;)