brudsminkning på makeupstore?
Kan man göra det? vad kostar det iståfall?
Kan man göra det? vad kostar det iståfall?
Jag ska göra en brudsminkning på make up store i eskilstuna, där kostar den 1500, då får jag först en sminkning där man provar ut sminket så att jag är nöjd sen på bröllopsdagen får jag samma sminkning (om jag är nöjd) med samma person som sminkade mig första gången så att jag ska känna mig trygg och varor för 500. Helt okej tycker jag
Har fått festsminkning på makupstore för typ 500, inklusive produkter. Blev superfint, så det är ett självklart val för mig. Mn det beror väl kanske lite på personen som gör det också...
Hej Eleonor 311!
Heter Nina och ska gifta mig på midsommarafton. Är inne på denna sida varje dag och kollar ALLT! Hörde att du kanske kunde hjälpa till med sminkning. Jag bor i E-tuna och vet inte riktigt vart jag ska vända mig eftersom vi bara har bott här i två år. Kan du kanske hjälpa?
Jag håller med er allihopa att 1500kr är alldeles för mycket för smink! Festsminkningen blir säkert toppen!! Då jag jobbat både som modell och hårmodell är man van att bli ompysslad och det krävs inte alltid att det ska vara värsta kändis sminkösen för att det ska bli bra. I och för sig ända gången jag varit "brudmodell" gjorde frisören en helt galen mohawk på mig! hahah.
Jag kommer helt klart satsa på något billigare alternativ till både smink och hår. Alltså just att man tar FEST sminkning och hår istället för att man säger order "bröllop" och får betala 3ggr så mycket!
Jag testade att bli sminkad på Make-up store innan jag skulle gifta mig men blev inte alls nöjd. Hon kletade på hur mycket som helst i ansiktet. Det blev inte ens rätt färger. Jag har en rosa underton och hon sminkade med gulaktig foundation så ansiktet såg gult ut medan halsen såg rosa ut. Inte snyggt! Jag har hört andra som varit nöjda så det beror nog en del på vem som gör sminkningen också.
Jag vill se snygg och naturlig ut så jag gjorde det själv och fick en massa beröm. Många ville veta vem som sminkat mig och blev förvånade när jag sa att jag gjort det själv