Stolsöverdrag
Någon som sytt egna stolsöverdrag? Hur gjorde du? Svårt? Jag kanske tar mig vatten över huvudet :-/ Eller min mamma rättare sagt hihi
Någon som sytt egna stolsöverdrag? Hur gjorde du? Svårt? Jag kanske tar mig vatten över huvudet :-/ Eller min mamma rättare sagt hihi
visst kan man vika knoppalakanen, men det blir mycket billigare att sy den enkla varianten som jag förklarade. Vi kommer få ut 5 stolsöverdrag/lakan. Och det är ju väldigt enkelt att sy bara några raksömmar.
Är det någon som beställt eller hört något om den här sidan: www.efavormat.com? Där kan man köpa stolsöverdrag från 16:- styck. Jag är sugen på att beställa. Men tänk om det blir fel!
Fel adress! www.efavormart.com ska det vara!!!:)
jag beställde därifrån, rejäl tull och strul med frakten. men överdragen var fina
jo jag har dom kvar tills efter juni tullen baseras på värdet i paketet så för mig blev det ungefär 900:-, de skickar med UPS dom ringer och vill ha in tullen, fick aldrig någon tull spec. ett under att innehållet var kvar i paketet med tanke på hur stora hål det var i den. om man är ok med det så är stolsöverdragen fina och helt okej i "kraftigheten" eller vad man säger Jag köpte de som var raka i ryggen.