Betalar Era föräldrar något till bröllopet?
Betalar Era föräldrar hela eller delvis bröllopet? Om ja, har ni frågat dem eller har de erbjudit sig? Och är de isf med och planerar och bestämmer?
Betalar Era föräldrar hela eller delvis bröllopet? Om ja, har ni frågat dem eller har de erbjudit sig? Och är de isf med och planerar och bestämmer?
Kul att läsa hur olika det kan vara..
Varken mina eller min m2b föräldrar har erbjudit sig att betala någonting än så länge och vi skulle aldrig fråga dem heller. Vi har ju pengar till allt (vilket jag anser är en förutsättning), så det gör inte så mycket om det inte blir något tillskott. Men skulle de få för sig att sponsra med något så är det alltid välkommet, detta med tanke på att vi sparar till hus, bröllop med ca 80pers inbjudna samt att vi ska åka på en fin bröllopsresa efter the W.
Vi har som jag sagt tidigare inte fått något erbjudande om någon ekonomisk hjälp, vi har ju pengarna och det vet dom :) Men läste om att någon önskat sig bröllopsrelaterade julklappar. Det är ju en toppenidé ;) Vi har inget som vi önskar oss och alla familjemedlemmar "tjatar" ju så om önskelista.. ;) Kanske kan önska sig nåt som kommer till användning eller som kan utnyttjas till bröllopet istället. Vad tror ni om det?
Vi önskade oss bröllopsrelaterade saker i julklapp. Vi har allt vi behöver till hushåll och allt sånt där. Vi har visserligen inte "firat" jul med alla familjemedlemmar än men hittils har vi fått brudbuketten samt andra blommor.
Jag tror inte att vi kommer få så mycket hjälp ekonomiskt, vilket vi heller egentligen har räknat med. Jag hoppas mer på att de hjälper till mer praktiskt innan med dekorationer, bordsdukningar och allt sånt :)