Inlägg från: AlwaysAndForever2012 |Visa alla inlägg
  • AlwaysAndForever2012

HJÄLP var kan jag hitta hårspänne till min dotter. Helst nåt i stil med vit rosett eller nåt sött :)

Hej, jag letar som en tok efter något fint sött hårspänne att ha i min 1.5åriga dotter på vårt bröllop. Helst vitt eller limegrön. men verkar ju va omöjligt att hitta..trodde jag verkligen inte..snälla tips..
    gärna billiga lätta skor till henne med i samma färger..behöver inte va riktiga skor så sätt, bara de inte går i bara strumpbyxa. det är vinter då.

• Svar på tråden HJÄLP var kan jag hitta hårspänne till min dotter. Helst nåt i stil med vit rosett eller nåt sött :)
  • AlwaysAndForever2012
    MsChevy skrev 2011-12-12 21:10:38 följande:
    Hårspännen finns i mängder på typ hm o lindex. Eller köp ett fint band i rätt färg o limma fast på en hårspänne. 
    O vad gäller skorna så kan du väl ha nån form av innetoffla.
    Här är ett par söta skor från hm:
    www.hm.com/se/product/91892?article=91892-A
    www.hm.com/se/product/96896?article=96896-A#article=96896-B 

www.littleprincess.se/shop/?cat_id=34
    heppo.se/barnskor/?gclid=CJTT_-ip_awCFSZ0mAod...#/?level1category-id=1000059&mode=filter&sort=IsNe wFrom&pagesize=32&taggroup1000008-tag-id=1000026&t aggroup1000002-tag-id=1000012%252C1000013&activeTa b=tabs-category

De här är ju jättesöta:
    www.dinsko.se/Shop-online/Barn/Baby-stl-20-25...

Sök på tradea oxå, där finns massor!  
    Hej, tack för tipsen. Skorna på hm hade jag sett och de matchar tyvärr inte i färgen. De skorna på dinsko hade ju varit perfekta, men vi har inte budgeten till dom. Vi ville hitta några skor så billiga som möjligt, då det inte är säkert de används mer än till det.
    Hårspännena på littleprincess va ju dom jag letat efter. jag hade sett dom förut, men kom inte ihåg var och tittat som en tok. tack :)
  • AlwaysAndForever2012
    Tosan skrev 2011-12-12 21:40:26 följande:
    Glitter brukar ju ha mycket hårspänne, har du kollat där?
    Sist jag va på glitter fanns det inte nåt som passade iaf. å jag bor ca 40min ifrån närmsta ställe, så blir nog kankse inte att jag hinner dit. för antar de inte startat en sida än?
Svar på tråden HJÄLP var kan jag hitta hårspänne till min dotter. Helst nåt i stil med vit rosett eller nåt sött :)