• Lirry

Tatueringssmink

Jag har en ganska oattraktiv tatuering på min överarm som jag verkligen vill täcka över på vår bröllopsdag - finns det någon som har erfarenhet av att sminka över en tatuering och isåfall vad använde du för märke? Täckte det hela dagen eller va du tvungen att lägga på nytt? Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Tatueringssmink
  • Lirry

Tack!!! Jag har faktiskt sett den filmen innan kom jag pa nu, helt otroligt!! Ska definitivt kolla in deras smink

• Lirry
    Josefin521 skrev 2011-12-13 08:41:33 följande:

Har precis samma problem. Genomgår nu en process med borttagning via laser. Började i sep och det måste gå 8 veckor mellan varje behandling och jag kommer att behöva mellan 5-8 behandlingar. Mitt bröllop är i slutet av juli och jag hoppas att den skall vara borta tills dess men är den inte det så skall jag definitivt beställa detta.

Jag ska ocksa ta bort min men den tanken slog mej tyvarr inte forran det va 'for sent' - jag gifter mej borjan pa juni sa hade inte hunnit slutfora detta, sa far helt enkelt gora efterat. Hur tycker du att det ar med laserborttagningen? Jag har hort att det ska kannas som ett gummiband som 'smacks' mot huden? Min ar inte sarskilt stor alls, kanske 3x7cm sa jag HOPPAS jag inte behover sa manga behandlingar...! Hur stor ar din och vilken farg ar den?
Svar på tråden Tatueringssmink