• 2 0 1 2

Rabattkupong till guldfynd - finns det för närvarande i något magasin?

Jag har spanat på miljarder ringar. Ligger de inte långt över vår budget så känns de inte rätt. Utom just den jag hittat nu, hos guldfynd. Den kostar normalt 6500 kronor, finns på kampanj just nu för 5500 kronor. Men så har jag hört att guldfynd ibland har rabattkuponger i bröllopsmagasin bland annat, där man får 25 % rabatt på valfritt smycke. Då skulle ringen kosta under 5000 kronor. En sån kupong vill jag ha!

Har någon en susning ifall det finns en kupong i något magasin?

Den här är det!
  • Svar på tråden Rabattkupong till guldfynd - finns det för närvarande i något magasin?
  • 2 0 1 2

Tack snälla ni!

Nu tycks vi dock ha spräckt vår budget med ungefär Kuwaits BNP så nu får jag nog avvakta trots allt och se vilken ring det blir i slutändan... :-S

Det är inte billigt att gifta sig inte!

• 2 0 1 2
    annelie1981 skrev 2011-12-15 08:14:55 följande:
    Ett tips är att kolla på tex. sefina.se jag köpte min ring där för 3200kr den kostar 10699kr i butik
    Tack! Jag har tittat på lite olika auktioner också men de jag hittat som jag tycker om ser så slitna ut... Men spanar nog vidare på auktioner också, i alla fall.
  • 2 0 1 2
    annelie1981 skrev 2011-12-15 13:12:43 följande:
    Jag håller med dig när det gäller ringarna i vittguld, vissa ser man ju det gulaguldet under liksom. Kaplans har ju auktioner de kanske kan ha något
    Har kikat på alla auktioner jag kommit på, för tillfället. Väntar ett tag och ser om det kommer upp nytt. pantbanken.se verkar vara en toppensida!
  • 2 0 1 2
    MalinLarsson skrev 2011-12-15 14:17:42 följande:

Ja men nu har du ett E-baytips i mailkorgen iallafall :)
    Det sjuka är att jag tittade också på den ringen innan jag hittade min! Tror vi har samma smak :)

Vitguld och diamanter, YEEEEEAH!

Ja... nu har jag skambjudit på en annan ring från USA... Får se vad som händer. Kan man verkligen vinna på skambud?
Svar på tråden Rabattkupong till guldfynd - finns det för närvarande i något magasin?