Tipps om bolero/jacka sökes
Du kanske skulle kunna pröva kika på www.etsy.com? :)
Där köpte jag min bolero, men den var i spets. Finns ju dock många andra varianter där också :)
Du kanske skulle kunna pröva kika på www.etsy.com? :)
Där köpte jag min bolero, men den var i spets. Finns ju dock många andra varianter där också :)
Tex denna kan du nog få med längre ärm om du mejlar säljaren.
www.etsy.com/listing/69676889/bridal-bolero-ruffled-taffeta-wedding&ga_search_submit=&ga_search_query=bolero+taffeta+ivory&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_view_type=gallery&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade
Eller denna, fast i ivory om du slänger iväg ett mejl :)
www.etsy.com/listing/88115265/34-sleeve-ivory-taffeta-wedding-bridal&ga_search_submit=&ga_search_query=bolero+taffeta+ivory&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_view_type=gallery&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade
Jag beställde från denna säljaren, custom, en bolero i spets till mig och två i satin till mina brudtärnor. Även dit skulle du ju kunna skicka ett mejl och fråga om de kan sy en i taft istället.
www.etsy.com/shop/alexbridal
www.etsy.com/listing/61008743/ivory-34-sleeve-satin-wedding-bolero (fast i taft)
Du skulle ju kunna mejla säljaren och fråga hur lång tid de tror att det skulle ta? Allt jag beställt från etsy har dykt upp hemma ca 3 veckor efter lagd beställning :)
Eller du känner ingen som skulle kunna sy en till dig då? :)
Det var svårt att hitta i taft, denna har ju kort ärm :/
shop.textalk.se/se/article.php&art=7356017
Eftersom det är vinterbröllop, så kanske något sånt här?