Amatör-bagare. Tårtor, kakor, bullar mm
Här kommer en bild på en bröllopstårta jag håller på att göra till en kompis...gjorde tyvärr lite för små lock av sp så det blev veck på sidorna. Ska öva lite mera :)
Här kommer en bild på en bröllopstårta jag håller på att göra till en kompis...gjorde tyvärr lite för små lock av sp så det blev veck på sidorna. Ska öva lite mera :)
Hej!
Jag skulle behöva hjälp...är det någon som har ett bra recept på smörkräm som man kan spackla tårta med. Glömde köpa florsocker...och har ingen philadelfia hemma heller...tänkte jag skulle slippa åka till affären igen...
Tack på förhand!
Dig kan man alltid lita på...:). Har vitchoklad hemma också...vanligt ägg och socker har jag också.
Tack!
Halloj!
Här kommer bilden på brölloptårtan jag gjorde i helgen. Tyvärr lutade den lite då den blev lite för tung...så jag vågade inte titta när brudparet skulle skära för jag var rädd att den skulle rasa. Men som tur var höll den :).
Den innehåller: Chokladbotten, Hallonmousse och passionfrukt och persikomousse. Spacklad med vitchokladkräm och täckt med sugerpaste.
Banden är riktiga för den som frågade innan i ett annat inlägg :).