drömmer skrev 2012-01-04 14:16:46 följande:
En liten fråga till er om frakten.... Jag är inne på svenska sidan och där står ju artikelns pris , och sen ett fraktpris. Därunder står det " Pris inkl. frakt:"
När jag ska sätta in pengar på paypal, vilket väljer jag då? För som nu med det strumbebandet som Bemine tipsar om (tänkte beställa hem det som test eftersom det var billigt) så kostar det 13,64:-, frakten kostar 54,77:- och Totalt inkl frakt står det bara 13,64:-. Är det fri frakt då eller ska jag själv lägga ihop summan??
När jag är inne på den sidan så står det:
Artikelns pris 13,64 kr Skicka till Sverige 54,77 kr |
Se information Pris inkl. Frakt 68,42 kr
så då kostar det 68,42 totalt.
men när man går in på paypal så står ju den totala summan där iaf.
och jag noterade att du skrev "när jag ska sätta in pengar på paypal...", men man sätter väl inte in pengar där?eller det kanske man kan, det vet jag faktiskt inte. på mitt paypal så drar som direkt från mitt konto, så jag behöver inte bry mig hur mycket det kostar (eller jo så klart att jag bryr mig om hur mycket det kostar, men jag hoppas att du fattar vad jag menar).
Sen kan man inte alltid lita på fraktpriset i annonserna, för jag har vart med om att det står gratis frakt i annonsen, men sen när man kollar totalsumman i paypal så är det en liten liten fraktkostnad iaf.
Det är inte vanligt, men det har hänt.