• Charlie13

EBAY tråden!

Åh vad fina! När dom kommer kan du väl säga till hurdan kvalitén var? :)

Jane skrev 2012-02-13 10:13:16 följande:
    Ja, finns jättesnygga faktiskt och för 100 kr känner man ju att man kan chansa och slänga dem om de är helt tokigaGlad
    Dessa två har jag köpt hittills, men det kommer bli fler därifrån känner jag. Säljaren var verkligen jättebra och klänningarna skickades därifrån dagen efter, så nu återstår det bara att se hur kvalitén är. Är den bra då kommer jag handla på mig mer Glad efashiongirl heter säljaren, men har hittat även en annan säljare som säljer liknande klänningar, alisapanus heter hon.

• Charlie13

Är det någon här som vet någon snygg silverväst för män på ebay? länk gärna isf :)

• Charlie13

Iiih! Jag gjorde min första beställning från ebay idag!! Rosa tissue paper (vad heter det på svenska?!) för att göra kissing balls! :)

• Charlie13

Superfina grejjer! Den vita rosen, är det också något du köpt? länka gärna isf :)

hjgs skrev 2012-04-23 21:20:41 följande:

Några av de senaste köpen som kommit hem i dag och även tidigare

vinröda blingisar har "vita" sen tidigare inköp, köpte fler servettringar, pluntorna, tunn tunn silvrig ståltråd till blom fix, pärlor till blomfix, bokstävs pärlor och ringar att göra vinglasmarkörer av, tags som ska dekoreras och hängas på vinkarafferna, väska, hårsmycken till syskonbarnen, slöja med lite bling i som dock inte ska användas, ballong led som ska sitta i tyllbollarna och centerpinnar till kakfaten som sambon skruvat ihop...

• Charlie13
    Johannalun skrev 2012-05-17 22:48:44 följande:

Ni som handlat "fejk" blommor och buketter på ebay, hur har blommorna sett ut när ni fått dem? Jag funderar på att beställa sånna här till mina tärnor, men tänker mig att de blir lite tuktade under frakten..?

www.ebay.com/itm/912-luxury-white-12-heads-mi...

Jag beställde Brudbukett, 3 st tärnbuketter, 3st knappnålsblommor till marsalker och 1 till brudgum, tog ca en månad innan jag fick dem och de var OTROLIGT FINA!! Mycket finare än på bilden faktiskt!!
    http://stores.ebay.com/Blooms-Wedding-Studio

De blommor jag fick var jättebra paketerade så de var itne det minsta kantstötta eller hängande när jag fick dem, utan verkligen i toppskick!
Svar på tråden EBAY tråden!