EBAY tråden!
Jag älskar Ebay, det är mitt guld Har handlat massor där och är helnöjd. Men så är jag van också och vet var man ska leta och hitta dessutom. Har köpt två brudklänningar där och jag är helnöjd - (jag ska inte gifta om mig dock, utan köper för att plåta i dem och göra vackra brudbilder till vår portfolio med olika modeller. men men, jag köpte nedanstående klänning på bilden och den är så fin, min vän köpte en likadan till sitt kommande bröllop (hon provade min först) och man kan knappt tro att de är så billigt, köpte även tiara med för endast 100 kr..ja jag har fått en hel utstyrsel till under 1200 kr med frakt.
Men klart man ska våga satsa med, de finns ju även de som syr upp klänningar där och då blir de aningen dyrare och längre väntan men de är fina tyger och snygga fall på dem.
Däremot köpte ja inte skorna där, men nu har jag även sett man kan köpa brudbuketter i sidenblommor och de var ju inte så billiga direkt men så fina..blir nog sedan att inhandla så slipper ja köpa blommor varje gång som ändå vissnar..