operfekt skrev 2012-03-29 10:03:41 följande:
Jag ska köpa tärnklänningar snart & har en fråga,
skulle ni våga köpa av någon som bara har 184 recensioner & 99,3% nöjda kunder?
Det är denna vi funderar på, men så klurar jag också på om den är för "komplicerad"
så att den inte kommer bli så fin när den kommer.. Vad tror ni?
www.ebay.com/itm/140694624587?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Just den säljaren har inte fått ngn negativ kommentar även fast det finns en. Men om du läser omdömet, "So cute", så måste det ha varit någon som klickat fel. Försök titta igenom alla omdömen och se om det är någon som har beställt just den klänningen som du vill ha. Eller mejla helt enkelt säljaren och fråga vad det är för material på stenarna på klänningen till exempel.
Om du ska våga beror mycket på hur mycket pengar du känner att du i värsta fall har råd att förlora. Själv hade jag kanske inte vågat beställa flera klänningar eftersom den verkar lite komplicerad och att det i så fall kan bli mycket pengar som bara kastas i sjön. Men det är bara så jag resonerar. =)
Klänningen på bilden är väldigt fin i alla fall. =) Har du förresten kollat med tärnorna så att det är okej för dem att ha bar rygg? Kan vara lite knivigt sånt där ibland.