EBAY tråden!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Kan inte ni som beställt bröllopsklänning via ebay länka till säljaren och visa bild på klänningen ni fick hem? Jag är jättesugen på att beställa, men samtidigt också SÅ rädd att det ska bli fel .
Visst var det ngn som beställd barnkostym från Rococlothing på Ebay? Hur var deras storlekar? Vår son kommer vara 3 år och 4 månader och är normalstor. Tror ni 3 år passar då?
Någon som vet vad jag ska söka på när jag är ute efter "garderober" till kostym och klänning?
Usch vad trist. Verkar som tärnklänningen jag beställt fastnat i tullen för idag fick jag hem en poistavi. Står dock inget på den mer än vart jag ska hämta den, men gissar ju att det ska betalas ngt efterom de inte lägger den i brevlådan som de gjort med allt annat :(.
Åh tack. Ska åka ner senare och kolla ! Fast jag har beställt en likadan klänning innan och den kom i brevlådan. Men de kan ju packat i ett annat paket denna gången
.
Wiii ingen tull !! Ny brevbärare kanske
.
Imorgon ska mina tärnor prova så får ni se bild.
Hörrni jag måste få rådfråga er om en grej... Fick nyss ett mejl som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Fick detta en stund efter att jag fått bekräftelse om ett köp/betalning av en e-bay vara men jag vet inte om det har något med köpet att göra egentligen, känner inte igen avsändaren... Jag borde radera va? Eller är det någon annan här som fått liknande som vet vad det handlar om? Såhär står det i mejlet:
>>> Klik her for at aktivere din konto <<<
Avsändare: info@dk-hostmaster.dk">info@dk-hostmaster.dk
Skakar lite liv i denna tråden genom att fråga om någon vet en bra säljare med brudbukett i tyg??