EBAY tråden!
Tack för tipset! MASSA snygga klänningar där ju :)
Säljaren heter yhan1188 och har mycket fina saker! 200:- inkl. frakt fick jag betala.. :)
Tack för tipset! MASSA snygga klänningar där ju :)
Tänk dig för även där...
Får du ett stort paket och det står att det kostar 12USD så kan jag lova dig att tullen plockar det iaf, även om det står gift på det. Gåvor för inte överstiga ett värde på 500kr.
Jag ska snart få en kostym från Kina, igen och jag tänker be dom skriva ett värde utav t.ex 500kr för att om man köpt något så gäller summan upp till 1400:- Men är det 500:- så räknas det som gåva i vilket fall som om det står det på det.
Fan vad jag snurrade till det där men hoppas du förstod ändå :)
Sedan har jag även hört att det är väldigt restriktivt med paket från just USA. MÅNGA åker fast, men som sagt, gåvor upp till 500:- är ok och import upp till 1400:- är tullfritt men man kan alltid åka på 220kr i admin.avgift.
Jag var också ute efter det men åkte till IKEA och köpte den näst minsta storleken utav glasen Pokal istället. 6st för 19:- :)
Fin! :)
Vad får du ge för den?
Är det äkta guld/silver? :)
Vad fick du ge för den?
Hoppas det är äkta guld och inte plättering bara :)
Pernillaaa: Det är en vitguldsring med diamanter
Jag gjorde ju förresten några beställningar i förrgår.
En rosa/rutig slips till min lillebror för typ 35:-
En "kycklingfilé" bh, freebra för 55:-
Och dessa blåa bokstäver i strass med "I do" för 45:-
Idag kom min freebra!
Himla konstig känsla men satan i gatan så snyggt det ser ut med kläderna på :).
Får nog ärligt säga att brösten såg snyggare ut i en freebra än en vanlig push-up så den kan jag stark rekommendera! Betalade 55:- för den inkl. frakt och fick den på ca 1veckas tid :)
www.ebay.co.uk/itm/Freebra-adhesive-backless-strapless-gel-bra-cups-/320892986001 There you go girls :).
Jag har köpt 3st utav den här säljaren som jag tycker är toppen! Bra priser och snabb leverans.
Jag har själv beställt just den gråa kostymen och är jättenöjd som sagt :)
Jag köpte såpbubblor utav denna säljaren http://myworld.ebay.co.uk/jenny0668/&_trksid=p3984.m1439.l2754
60st för 20,50£. Allt var toppen! :) Snabbt gick det med
Vad kostade frakten på den? :)
Sådana? :)
Häromdan beställde jag placeringskort i detta utförandet. Det är ett vitt hjärta och ett hjärta i valfri färg, i mitt fall så blir det rosa.
Betalade 5p extra per tag för att få skriva dit gästernas namn på varje tag. Så 89kr inkl. frakt för 51st placeringskort
Nu väntar jag bara på att de ska dimpa ner i brevlådan.
http://viewitem.eim.ebay.se/48-heart-Personalised-Wedding-favour-tags-labels-2-Col/190424204627/item
Har även beställt ettiketter till våra vinflaskor. Ska hälla upp vin från BiB till IKEAS slom flaskor och sätter då på dessa ettiketter för att få lite färg och så där på flaskorna :).
Beställde 12st 64mm i ruby red, fick hem 24st istället. Kostar ca 34kr inkl frakt :).
Tog bara några dagar innan dom kom hit.
Man använder sin mailadress :)
Åh så fina placeringskorten blev!
Det vita hjärtat var i hammrat papper och det rosa i slätt papper, eller ja kartongpapper.
Hiiimla fint! :)