EBAY tråden!
Ja testa igen :)
Ja testa igen :)
Vad konstigt att det inte fungerar att kopiera in länkarna ikväll? Funkade ju tidigare? Men å andra sidan kastas jag ut hela tiden så det är nog ngt skumt med BT ikväll..
Är det någon som kan tipsa om bra säljare och billiga !! för att hitta tärnklänningar? Hittar för ca 400kr här i sverige jag kan tänka mig, men det skadar ju inte att komma ner mer i pris så att jag kan bjuda på skor, smycken, hår osv till dom också .
Jag är egentligen inte ute efter några avancerade klänningar, och gärna korta... Kravet är dock att de ska vara rosa, och gärna inte för ljusa
jag e väl lite lat å bekväm alla priser och frakt står på svenska där på ebay.se men tror de e samam grejer som på ebay.com...
Har man samma inlogg på ebay.com som på ebay.se....kanske skit korkad fråga :-/ men jag måste fråga då jag aldrig varit inne på nån annan...funkar de på samma sätt där me betalning osv??
Förresten Jane jag är ju nyfiken på vilka två klänningar det är du har beställt??
Det tog 14 dagar ganska exakt när jag beställde från Hong Kong och förra veckan gjorde jag beställning från Usa så vi fårse hur långt det tar men räknar med minst lika länge. Väntar också med spänning !!