• Jane

EBAY tråden!

Tinzi skrev 2012-02-28 21:48:09 följande:
    Hej hej! Jag letar efter en svart klänning att ha på kvällen, några tips på säljare?

Mvh/T
    svart klänning? Jag beställde en svart-vit igår från samma säljare som jag har tjatat om här i tråden hehe Glad

Denna köpte jag, men tills igår var den på auktion, alltså billigare...detta är ett fast pris. http://www.ebay.com/itm/Babydoll-Black-White-Bowtie-Strapless-Dress-03070-Sz-18-/280728696291?pt=UK_Women_s_Dresses&hash=item415cbbf5e3

här är länken till affären från samma säljare, hon har massor med fina svarta klänningar
    http://stores.ebay.com/Ever-PrettyUKShop/Dresses-Size-18-/_i.html?rt=nc&_fsub=20674662&_sid=196227437&_trksid=p4634.c0.m14.l1513&_pgn=6
  • Jane
    ungbrud skrev 2012-03-10 01:10:41 följande:
    Funderar på dessa som tärnklänningar, vad tyckes?

snygga! Jag har också tänkt på dem, men mitt tema är svart, rött och vitt. Sånna färger fanns klänningen inte i.
  • Jane

linst skrev 2012-03-20 15:22:17 följande:
    Funderar också på flor. Ngn bild på det du har beställt?
    Ja köpte denna på eBay av en jättebra säljare, veilsbyleslie tror jag hon hette. Den var inte så dyr heller. När jag fick hem den var den skrynklig så jag fick räta ut den med händerna, men de brukar tipsa om att man ska ha den i badrummet medan man duschar så att den ångas. Därefter kan man lätt forma den med händerna så som man vill ha den.

• Jane
    Paula1 skrev 2012-03-22 19:29:38 följande:
    Väskhängarna köpte jag från supermarket_online: www.ebay.co.uk/itm/4x-Folding-Heart-Crystal-H...

Jag köpte bara clear, och runda.

Klistermärkena som passar perfekt på undersidan av väskhängarna: www.ebay.co.uk/itm/70-PERSONALISED-WEDDING-DA...

Vi valde att ha texten i brunt och de skrev våra namn samt vårat datum på svenskt vis: 16 juni 2012
    Vad häftigt med väskhängarna! Har du testat dem?
  • Jane
    operfekt skrev 2012-03-29 10:03:41 följande:

Jag ska köpa tärnklänningar snart & har en fråga,
    skulle ni våga köpa av någon som bara har 184 recensioner & 99,3% nöjda kunder?
    Det är denna vi funderar på, men så klurar jag också på om den är för "komplicerad"
    så att den inte kommer bli så fin när den kommer.. Vad tror ni?

www.ebay.com/itm/140694624587?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Säljaren är medlem på ebay sedan november 2010 och har hittills sålt runt 184 saker (så tolkar jag det då det är så många recensioner) och du borde utgå från det. Alla kommentarer har varit positiva.

Om du ska köpa eller inte......jag hade chansat men först mejlat och frågat mer i detalj vad det är för en klänning.
    Om du nu skulle bli snuvad så öppnar man ju upp ett "case" genom PayPal och du får pengarna tillbaka. Det hände mig att jag blev snuvad och säljaren hade sålt runt 600 saker, men i efterhand såg jag att det inte var några klänningar hon hae sålt, utan helt andra saker. Så efter att jag betalat och lämnat min adress så slutade hon svara.....jag fck mina pengar tillbaka.
    Jag mear att ingen säljare kan vara helt pålitlig, allting är ju en risk, så har du tid så tycke jag att ni ska chansa.
  • Jane

haha ja beroendeframkallande är det! Och jag ser alla dessa "I DO"-klistermärken och blir sugen på sånna själv. Hur mycket kostar de och finns de i några andra färger förutom ljusblått?

• Jane
    Pagnie skrev 2012-03-30 12:15:17 följande:
    3.70 GBP kostade dom så det var inte dyrt alls. Nej jag tror faktiskt att dom bara finns i blått då de heter someting blue. Men det finns ju till karlarna också så funderar på att köpa det med. Då står det she is mine. Mycket sött.
    Men ja det är sjukt beroendeframkallande. Speciellt om man har kortet kopplat och bara kan trycka på en knapp så är det klart. :P
    Ja det är inte dyrt alls, men undrar om man kan ta bort dem från skorna efteråt...
  • Jane
    chrpe skrev 2012-03-30 23:25:42 följande:
    Jag har sett att det finns till killar där det står "me too"
    Ja det finns....men jag letade efter en till tjejer där det står "He's mine" men det kunde jag inte hitta, så jag köpte en "I DO" och en "SHE'S MINE".
  • Jane
    Just Me skrev 2012-03-31 21:28:56 följande:
    Jag har nu fått hem mitt flor (!!!!!) och såna Blåa "I Do" att ha under skorna. 
    Är supernöjd  
    Du & Jag 23/3-2013
    visa floret!!! Glad
  • Jane
    Just Me skrev 2012-04-01 13:06:37 följande:
    Nääääää.... jag håller på den ett tag till
    Har fått en del negativa kommentarer fr folk i omgivningen när jag sagt att jag ska ha flor så..... jag håller på den ett tag till Sorry!
    Men den var precis som på bilden och precis så som jag tänkt mig. Är supernöjd!!
    Du & Jag 23/3-2013

Okej, sug på karamellen du! :) Vart köpte du det ifrån? Kul att du är nöjd också!

Jag kommer också ha flor och har sett några rynkade näsor och fått höra några kommentarer, men det är bara att strunta i allt och köra sitt race. :)

• Jane

Jag fick hem jättefina strutsfjädrar förra veckan som jag ska ha i brudbuketten. 24 st, 30 cm långa för 149 kr.

Idag fick jag även hem klistermärkena "I Do" och "She's mine", jättesnabb leverans! de är jättefina också :)

• Jane
    Emmma skrev 2012-04-17 07:08:51 följande:
    Jag fick igår hem min väska jag beställde från Hong Kong för ca 105 kr
    Är supernöjd och tog bara två veckor för mig att få den

Jättefiin! jag letar också efter väska och skor, fast jag är ute efter nån väska som inte är hård. Vilken säljare köpte du ifrån? Hade han flera fina väskor?
  • Jane

Vilka var det som hade köpt shoe clips? Har ni några förslag på säljare? Jag är ute efter "black bow shoe clip" alltså svarta rosetter, men jag får inte ut många sånna när jag söker. Vad kan man mer söka på för sökord?

• Jane

Köpte dessa skor igår, av säljaren eonbuy, för $ 35 och expressfrakt för $ 32 (totalt ca 480 kr).
    Vita med 13 cm klack, 4,5 cm platå.

• Jane

Tjejer....kan man byta sin leveransadress på eBay och paypal ? Jag ska nämligen åka ner till mitt hemland den 31 maj (ska ha bröllopet där) och det hade varit bra om man kan beställa saker från ebay därifrån också. Någon som vet?

• Jane
    MariaMagdalena skrev 2012-05-10 10:46:32 följande:
    Ja det ska du kunna göra Gå till mitt E-bay->mitt konto->adresses->change =) På paypal vet jag inte riktigt...
    Okej, tack! Glad
Svar på tråden EBAY tråden!