EBAY tråden!
Men som sagt... Det har hänt mig 2 ggr på 2-3 år med hundratals transaktioner gjorda.
åh måste bara berätta att mina fina armband till mina brudtärnor med berlocker som det står bridesmaid på kom idag. Gick väldigt fort. Så roligt det är. Och de var jättefina.
Men sen tänkte jag kolla med er som beställt sådana här bröllopsbubblor. Finns det någon hållbarhet på dom? så dom har utgångsdatum? i sådana fall hur länge håller dom?
Jag köpte likadana ringar som du ser det ut som hundra ringar för 48 kr. Sen köpte jag små slivirga platta pärlor med en svart bokstav. kommer göra varje persons initialer så att de kan hålla koll på sina glas lättre.
ja man hittar massa kul. Dina love berlocker va jättefina. De är små detaljerna som gör det
Jag har letat runt nu efter kort för att göra inbjudningar. Det finns ju sådana här färdigvikta kort på typ panduro och det är sådana jag är ute efter. Vet ni vad man kan söka på?
Nej usch Ebay är verkligen beroende framkallande. Men man får ju så mycket fint. Nu har jag hunnit handla på mig ännu mer. En hel del till mina inbjudningskort faktiskt.