EBAY tråden!
www.ebay.co.uk/itm/270940633123?ssPageName=ST...:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
funderar på den här klänningspåsen vad tror ni som verkar ha lite koll?
har kollat och han skickar till Sverige för 3.71 pund...
www.ebay.com/itm/BREATHABLE-WEDDING-GOWN-DRES...
Har beställt en ring till m2b, egentligen skulle han behålla förlovningsringen och bara sätta nytt datum men så hittade jag billiga volframringar (tungsten) på ebay och nu precis fick jag mail om att ringen var skickad samt även en bild på själva ringen! Seriöst! Det skulle ta 15-25 arbestdagar för den att nå fram. Blir den bra så kostade den ca 1/10 av vad jag sett liknande ringar i volfram för i Sverige.... Ringen med frakt kostade ungefär lika mycket som endast gravyr av en ring kostar i Sverige.... = Ca 200kr!
Uppdaterar när vi fått hem ringen :).
Såg i en annan tråd en som hittat grejer på aliexpress.com så jag kikade in och ska man köpa något i större mängd så är den sidan bra!! Det är typ kinafabrikernas ebay. Men man måste ha bra framförhållning då leveranstiden ligger på ca 30 dagar, dock är frakten oftast gratis! Har precis beställt sånna små färgade gelékulor att ha i vaser istället för vatten. På ebay skulle 14g kosta ca 9 dollar med frakt, jag köpte 100g för 10,53 dollar! Nöjd!
Har du länk?
Jag har fått hem min ring i titan från säljare på e-bay och den var över förväntan, är helt såld och kan inte låta bli att prova den nu och då Min blivande har till 90% bestämt sig för vilken han ska och så ska jag bestämma mig för vilken vigselring jag vill ha, men det är inte så bara då det dyker upp nya stup i ett
Fick hem den här idag, som vi diskuterat innan: http://www.ebay.com/itm/170631876293?var=470026705169&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648#ht_2407wt_911
Den håller vad de skriver och verkar bra till brudklänning. Gott om plats i bottnen på den :). Så denna rekommenderas!
Igår fick jag hem klänningen som jag beställt från yhan1188, betalade den 10/5 och den kom alltså igår 28/5. Har sedan innan en annan klänning från samma säljare :). Beställde denna nu och är mycket nöjd, ca 160kr ink frakt:
Sen fick jag hem ringen till m2b som vi beställt! Jättefin och perfekt storlek trots att jag mätt hans gamla ring med måttband :S. Beställde enligt bilden nedan men lite smalare modell. Ringen är tillverkad i tungsten/volfram (hårdare än både guld, stål o andra metaller, 9a på en 10 gradig skala, där diamant är 10) vilket är perfekt då få saker är hela särskillt länge i hans vård... Säljaren heter mr.wang13 och betalade ca 250kr ink frakt och valfri gravyr i valfritt typsnitt :). Har kollat runt lite smått på volframringar i Sverige och hittat priser från ca 2000kr och uppåt på dem...!
Hörrni jag måste få rådfråga er om en grej... Fick nyss ett mejl som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Fick detta en stund efter att jag fått bekräftelse om ett köp/betalning av en e-bay vara men jag vet inte om det har något med köpet att göra egentligen, känner inte igen avsändaren... Jag borde radera va? Eller är det någon annan här som fått liknande som vet vad det handlar om? Såhär står det i mejlet:
>>> Klik her for at aktivere din konto <<<
Avsändare: info@dk-hostmaster.dk">info@dk-hostmaster.dk
Jag beställde dessa fjärilar: http://www.ebay.com/itm/320764344301?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648#ht_6569wt_1139
Blev lite besviken, inte så klara i färgerna som på bilden. Ena sidan är blank och andra matt, det är mening att matta sidan ska vara uppåt för att annars reflekterar de bara blixten när man tar kort står det på en liten lapp som följde med... De var även mindre än jag trodde...