Man ska då verkligen inte vänta med att köpa om man hittat något man gillar har jag upptäckt! Vi har snöat in oss på titanringar och ska byta ut våra nuvarande förlovningsringar i guld. Hittade en ring var som vi gillade på e-bay, en förlovningring till mig och en förlovning/vigsel-ring till honom och beställde den jag ville ha på "prov" mest för att se om den var lika fin i verkligheten och visst var den det, riktigt riktigt fin! Dock för stor så därför skulle en ny beställas senare, dom är ju så billiga! Nu ett par månader senare och 6 månader innan bröllopet så säljs ingen av ringarna längre =( Skit! Att förminska den ringen jag redan har är inte bara svårt, det skulle kosta en slant oxå.. Så ikväll har vi beställt från en annan sida ist, känner mig otroligt nöjd med det valet oxå =)
Men det är vigselringarna det, nu är jag ute efter en förlovningsring i titan, en slät blankpolerad smal ring gärna med en eller flera stenar i. Ca 4 mm bred. Någon som sett till någon sådan (på ebay eller andra ställen)? Vet att jag sett en tidigare på e-bay men hittar den inte nu... =/
Fler som handlat ringar från e-bay?? =)