EBAY tråden!
Samt ni som köpt ring från Ebay - kan ni rekommendera någon säljare?
Ibland läggs det på några kronor på mig och ibland inte, och det beror på valutan som aurum säger. Hursom är det ju inte mkt som skiljer iaf, men jag har bara köpt småsaker ännu .
Ungbrud, jättefint!!
Efter att ha läst lite här i tråden och sett bilder var jag ju bara tvungen att gå in på ebay, nu är jag fast!! Ni som köpt ringar därifrån, hur vet man att det inte bara är skräp? Min engelska är väl kanske inte den bästa eller så är det lite för avancerad engelska för att jag ska förstå precis vad som skrivs ;) Google translate är inte så bra alla gånger heller tyvärr...
Men tex dessa:
haha jag kan ge dig en till jämför alltid alla tre :-P
Vi gifter oss nästa vår o jag har köpt tårtutstickare, slipsar till marskalker och brudnäbbar, näbbklänningar, 1 (av 4) tärnklänningar, I Do - märken att sätta under skorna (something blue), organzapåsar (till kommande såpbubblor och ris) och rosblad. Det är nog allt, tror jag .
Finns ju massor att handla! Kommer köpa resterande tärnklänningar snart, köpte 1 bara för att få se kvalitén och för att tärnorna skulle få testa och så ska jag köpa väst o kravatt till sambon, och kostym,väst o kravatt till lillkillen samt en näbbklänning till då min dotter ska få ha en annan på kvällen. Den hon ska ha i kyrkan är vit, och jag vet att den inte kommer vara vit så länge om de ska vara ute o leka .