EBAY tråden!
åh tjejer ni drar ner mig i fördärvet nu har även jag klickat hem två klänningar ifrån yhan1188 som jag egentligen inte alls behöver :-P
åh tjejer ni drar ner mig i fördärvet nu har även jag klickat hem två klänningar ifrån yhan1188 som jag egentligen inte alls behöver :-P
bombar med lite titanrings länkar
ja det är en djungel finns mycket fint, hur ser din ring ut?
nej vi köpte dom här http://www.ebay.com/itm/Titanium-Ring-Set-Wedding-Lover-Couple-Pair-Matching-Engagement-gift-box-/170805448821?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item27c4cc5075
men inte i från den säljaren, vi ska bara ha dom medans våra andra är på gravering och fram till vigseln.
ja det är en djungel finns mycket fint, hur ser din ring ut?
nej vi köpte dom här www.ebay.com/itm/Titanium-Ring-Set-Wedding-Lo...
men inte i från den säljaren, vi ska bara ha dom medans våra andra är på gravering och fram till vigseln.
kan tillägga att den ringen är typ den skönaste jag nånsin haft på mig
Dom där ringarna är jättefina =) Ringen som jag fått hem som är menat som förlovningsring ser ut såhär
Den är 6 mm bred och 2 mm hög. Jag vill gärna ha en mkt smalare vigselring och gärna med några stenar, han vill inte ha en helt slät ring. Skitsvårt!
vilken fin
förlåt att jag bombar dig men jag har verkligen inget bättre för mig i kväll :-P
kanske nått som den finns kanske bättre men då kan du knyta ihop med att han också har en med rand i
den här skulle kanske kunna matcha din, ingen rand men händer ändå något
och den här tycker jag passar din förlovningsring kanon men det är ingen rand
en eloge till dig om du ens orkar kolla på alla :-P
vilken nyans av lila ljus, mörk eller mer knallig?
detta är en säljare som flera har köpt ifrån och varit nöjd, har själv två klänningar på väg hem ifrån denna säljare... finns lite olika lila här...
här är en annan jag köpt långklänning ifrån och den va superfin
är det en vanlig vit? har fått avier på massor men ingen tull, tror att det ska stå hur mkt man ska betala men jag är inte helt hundra.. Vet bara att jag hämtade ut med avi idag och ingen tull. hoppas du slipper betala något
funderar på den här klänningspåsen vad tror ni som verkar ha lite koll?
har kollat och han skickar till Sverige för 3.71 pund...
Den var jättefin =) Älskar dessa titanringar!
Nu är jag lite lat av mig och ids inte kolla så långt bak i tråden... Men ni som handlat fejkblommor, vad har ni sökt på??
köpte aldrig nån utan gjorde själv men när jag sökte så va det på wedding bouquet och silk wedding bouquet finns massor fint