Inlägg från: Emeliela |Visa alla inlägg
  • Emeliela

Vilken ring är finast?

Hej! 
    Har ensån otrolig beslutsångest i mit val av ring så nu vill jag veta vad andra tycker
    Jag har aldrig varit för smycken med alldeles för mycket blingbling och nu har jag hittat dessa två som är sååå fina och båda i min smak.. Vad tycker ni?
    Min förlovningsring är en guldring med lite mönster på..

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ring är finast?
  • Emeliela
    Chicita skrev 2011-12-30 14:39:42 följande:
    Den översta ringen ser ut att vara lite välvd på ovansidan, och den undre verkar platt.
    Hur är förlovningsringen? Är den platt eller välvd?
    För båda ringarna var fina annars
    Förlovningsringen är välvd, liknande som den första fast utan stenar..
  • Emeliela

Här är förlovningsringen

• Emeliela
    Niini skrev 2011-12-30 16:52:57 följande:
    Njaa.. röstade tvåan. Men med den där ringen kommer inte tvåan alls att se bra ut! Ser ut att vara lika välvd som min förlovningsring o den funkade inte alls ihop med platta eller nästan platta ringar.

Men dom var fina dina ringar
    Åh det är juu en hel vetenskap detta.. 
  • Emeliela
    Jossen skrev 2011-12-30 17:18:34 följande:
    Prova de och se vilken som passar bäst.

Alla ringar kan ju vara snygga individuellt, men tillsammans kan det se hur konstigt ut som helst.

Men jag tror på den ringen med liknande form den du redan har. Det blir nog tyvärr inte så snyggt annars.

Det ska ju kännas i hjärtat när du har på dig dom, så testa på du så märker du vilken du vill ha.
    Ja det är ju sant.. Tyvärr finns inte butikerna närmare än 50 mil från där jag bor så känns inte aktuellt att prova just DESSA ringar men man kan kanske hitta några liknande?
  • Emeliela
    sofi 88 skrev 2011-12-30 17:31:33 följande:
    Det räcker ju med att du får tag i att prova en ring med rak skena och en med välvd, då kommer du snabbt se att det raka antagligen inte passar riktigt. Sen är det bara att visualisera för egen del eventuella stenar och sådär :)
    Ja det har du ju rätt i  
Svar på tråden Vilken ring är finast?