Inlägg från: Linda L |Visa alla inlägg
  • Linda L

Ppiller, hur lång tid tog det till graviditet?

Hej, mycket intressant tråd.. skönt att veta att man inte e ensam. slutade med cerazette i höstas och har fortfarande inte blivit bebis. Har inte räknat dagar men funderar på att köpa en såndär monitor från clearblue, som dom gör reklam för på tv! nån här som provat den?? Önskar er lycka till!!

• Linda L

Det tog ett tag, kommer inte ihåg. Mer än 1 månad iaf. Läste att det är mindre risk för missfall om man får mens efter ppilleravslut och sen blir gravid. den kommer nog snart ska du se! Stickorna köpte jag men jag missade att räkna dagar, sen försvann min kalender mitt i allt så jag ska köpa monitorn, men jag vill nog vänta tills efter bröllopet med ett seriöst försök.. om det händer innan så är det en glad överaskning. är nog bra att va orolig över 1 sak i taget! beslutsångest, vill ha allt nuuu

• Linda L

Red, va trist. men sånt här tar ju sin tid :) lycka till.
    Har slutat med cerazette i höstas och fortfarande ingen bulle i ugnen. nu senaste månaden har vi försökt på riktigt, försökt räkna lite, och nu hoppas vi på att det inte kommer tjejgrejjer nästa vecka ^^
    {#emotions_dlg.flower} 

• Linda L

jag har ont i magen  och lite pms så det är ju inte bli nåt här heller. Rynkar på näsan  ska komma tjejgrejjer nu i dagarna enligt kalendern så man hoppas ju fortfarande........ 

• Linda L

Red,
    det går inte så bra.. men vi tar en månad i taget, eller hur brudar? ska till apoteket och bunkra stickor snart.
    hur går det själv?  

Svar på tråden Ppiller, hur lång tid tog det till graviditet?