Inlägg från: Lillis82 |Visa alla inlägg
  • Lillis82

Ppiller, hur lång tid tog det till graviditet?

Hej på er, vet inte det är samma sak med p-stav som med p-piller men jag tog ut min i slutet av maj och en vecka senare var jag på tjocken.. så det gick väldigt fort.. och kan hålla med Hame.. skulle nog inte vilja må som jag gör nu på min bröllopsresa.. tyvärr så kommer jag nog må så här på min bröllopsdag då det bara är typ 2 veckor kvar bara.. men det får gåGlad

Samma sak händer då jag gick på p-piller för 6 år sedan.. tog också en till två veckor så va jag på tjocken.. Enligt barnmorskan så är det väldigt stor chans att bli gravid direkt efter man tagit ur staven eller slutat med p-piller.. (va tvungen att fråga pga av hur det gått för oss)

Lycka till Fiaa Skrattande

• Lillis82
    Viccan skrev 2012-08-14 09:16:14 följande:
    Hej,
    Nu är jag nyfiken. Hur går de för Er:
    Amejuli
     , eosinmimmi , Hame och Lillis82 ?

Mår Ni bra? Vilken vecka är Ni i? När är Ni beräknade?
    Har ni varit på KUB-test eller första ultrljudet?

Hoppas att ni mår bra och att allting rullar på precis som ni önskar. Skrattande
    Hej! 

Jag är nu i vecka 12 +5 och har mått SKIT sen v.6 ca. Spytt mellan 3-6 gånger om dagen fram tills den sista veckan nu.. då har det lugnat ner sig och jag har kanske spytt 1 gång varannan dag bara.. Glad  Man får ta vara på det lilla Tungan ute

Vi har inte gjort varken KUB eller första ultraljud men har funderingar på att åka och göra ett ultraljud bara för att vara säkra på att det är något där inne.. Flört

Vi är överlyckliga och håller tummarna att allt går som det skall
Svar på tråden Ppiller, hur lång tid tog det till graviditet?