Ppiller, hur lång tid tog det till graviditet?
Man kan ringa barnmorskan å få något piller som sätter igång mensen... så ring och hör vad de säger..
Om det inte kommit efter ytterligare en månad tänkte jag ringa för att höra lite om det finns något man kan göra. Tack för tipset :)
Red: gud va kul att jag hittade dig i den här tråden, vi har följts åt i vinterbrudar med samma datum för den stora festen. Kul att ni har börjat eran väntan på barn. Är det den första?
Min man hade gärna gjort som er att slutat med p-piller direkt vid bröllopet. Men jag vill inte vara gravid när vi åker iväg på bröllopsresa i oktober/november. Så vi kommer vänta tills dess. Känns dock konstigt att hämta ut nya piller då mina tar slut i slutet av maj =(
vi va och tittade på ett hus direkt veckan efter bröllopet och förra fredagen skrev vi på kontraktet så nu känner vi oss redo för en familj =)
stort lycka till på eran väg mot barn.
Hejsan! Ja, den tråden har tyvärr dött ut lite. Tänkte lägga in lite bilder och berätta om vår dag när jag fått bilderna av fotografen vilket är på torsdag. Får se om någon finns kvar och kan läsa :)
Det blir vårt första, förhoppningsvis :) Vi väntade också till efter bröllopsresan, för att jag inte ville riskera att få mens på solsemestern. Fast så här i efterhand hade jag ju inte behövt oroa mig för det.