Fiaa skrev 2012-05-07 12:33:57 följande:
För min del blev det lite ändring i planeringen nu! :)
Vi hade bestämt oss för att vänta till bröllopet innan vi slänger kartan. Men så åkte vi bort här för en helg sen, sambon glömde min nesicär där borta, innehållande mina piller. Men eftersom jag hade mens den veckan så tänkte jag att "jaja, då är det inte så nog när man ändå inte "kan" göra något!" Sagt och gjort.. När mensen tog slut och jag skulle börja om på nytt, ja då ska man ju börja ta FÖRSTA mensdagen.. Så då blir det en hel cykel utan piller. Räknade ut att nästa gång mensen kommer, ja då är det sen 1-2 v till bröllopet, är det då lönt? Käka piller för 1-2 veckor? Nej, skulle inte tro det :)
Så så blev det.. Vi får väl köra gummirally och med finskarycket (och inbilla oss att det funkar!)
Har iaf bestämt mig för att inte ta ett endaste test innan bröllopet..
Lycka till allihopa! Längtar tills vi också får börja försöka "på riktigt" ;))
Så kan det gå, då är det nog "meningen" att ni skall sluta nu iaf! När är er bröllopsdag?
Idag är det 27 dagar sedan jag senast fick mens. Så jag väntar och hoppas! Om det inte hänt något innan fredag tänkte jag testa då... Har på något sätt fått för mig att det inte blev något denna gången, det känns bara inte så. Eller rättar sagt, allt känns som vanligt. Men liiiite hoppas jag ju ändå...