Stylemaker
Hittade den här videon på youtube:
Någon som har testat ett liknande koncept? Är det lika fantastiskt som det verkar?
Känns som ett bra sätt att komma undan med en snygg frisyr utan att betala tusenlappar till en frisör.
Hittade den här videon på youtube:
Någon som har testat ett liknande koncept? Är det lika fantastiskt som det verkar?
Känns som ett bra sätt att komma undan med en snygg frisyr utan att betala tusenlappar till en frisör.
Jag har en liknande grej hemma, men den är rak istället för lockig. Och jag skulle inte våga testa att locka den heller
Har haft den i flera år.
Brukar sätta upp mitt långa hår i en slarvig knut ibland och liksom avsluta knuten genom att sätta den där hårsnodden (hehe) längst in , eller utanpå knuten. Hur man nu ska beskriva det...
Då får jag en sån där härligt spretig/ slarvig effekt utan att riskera att knuten löser upp sig för att jag har gjort den för lös...
Spontant kändes det lite B, hade nått liknande då jag var "liten", men när man tittar på videon blir det ju riktigt snyggt! Känner mig lite sugen då jag har ganska kort hår nu och inte kommer att hinna spara ut den längd som jag skulle behöva för en snygg uppsättning... hmmm. Det svåra är ju att beställa exakt rätt färg, för inte vill jag lägga pengar på att beställa flera färger...
Någon som har koll på om sånt här liknande säljs i sverige fortfarande? (för när detta var poppis då jag var runt 12-16 fanns det ju i vanliga butiker som var hår, smink, hårsprodukts-inriktade)
Jag har letat kring halva internet nu och hittade denna sida som hade liknande:
Tack! Hittade också en sida, dock var de mycket billigare där, gissar att det är för att det är syntes (som jag bara antar då är sämre, ser mindre verkligt ut, inte är värmetåligt.... eller?)
www.happyhair.se/syntethar/hartofsar/&offset=1&sort=&XBLG17907=5bef3d7d334d8ce58666ec18ed21cabb&offset[43571350]=24
De kanske inte är lika stora heller? Denna site hade rätt mycket iaf.
syntet ska det naturligtvis stå :P
ps. 2 De finns alltså på flik 3!
Finns i syntet på Glitter.. de är fina om man hittar rätt nyans. Annars ser man att det är fejk, och de har inte så hilma många nyanser. De i syntet blir också lätt fula och spretiga och de går inte att fixa till efter ett tag. Men prisvärda och riktigt snygga i uppsättningar om man själv har ganska långt hår att blanda upp med. De går heller inte att använda värmeverktyg på eftersom plastet smälter.