November 2012!
Nu vill jag också puffa novembertråden!
Jag gifter mig 10 11 12 :) Det var ett himla roligt datum!
Fler i november?
Nu vill jag också puffa novembertråden!
Jag gifter mig 10 11 12 :) Det var ett himla roligt datum!
Fler i november?
Vårt osa går också ut 10/10 - men de flesta osade så fort de fick höra att de var bjudna. Det är faktiskt bara 5-6 stycken som inte har osat helt säkert ännu.
Jag har börjat bli supernervös! Drömmer ganska mycket om bröllopet.. Väntar på klänningen som ska komma inom 2 veckor, slöjan är också skickad (från USA, en säljare på Etsy) men skorna och resten finns här hemma och väntar :)
Är det någon utöver mig som ska gifta sig borgerligt? Kommer ni dela ut vigselprogram, eller hur tänker ni kring det? Och hur ser era vigslar ut? Långa löftesord? Korta? Texter/Dikter? Solister, musik? Hur långa blir era borgerliga vigslar ungefär?
Vi håller på med vårt vigselupplägg just nu, och det är ganska svårt att uppskatta tiden tycker jag..
Idag hade vi provfotografering och konsultation med vår fotograf. Shit vilket bra intryck hon gjorde! Och vi blandade lite idéer - våra och hennes och det känns som om resultatet på bröllopsdagen kommer bli kanon.
Åh.. vad kul det det var!
WOHOOO
Nu har alla OSAT och av 80 bjudna kommer 78 st, så himla kul!
Hur känner ni andra er? Börjar er stress också krypa på? Jag känner mig ganska chill på dagarna men drömmer, pratar i sömnen och gnisslar tänder på nätterna, haha, kanske inte sååååå lugn ändå :)
Nu måste vi snart bestämma musik till vigseln och det har varit det svåraste hittills, vad har ni andra valt?
/Emma
Jag har precis skrivit mina löften! Wieee vad skönt! Var lite nervös över att jag inte skulle komma på hur jag skulle formulera mig, men tillslut rann det bara ur mig.. Jättenöjd är jag också! Blir varm när jag läser dom...
Vi har skrivit en lista med saker som behöver bestämmas innan bröllopsdagen.. typ vem som ska köra hit och dit och vem packar in i bilen efter festen etc... Små detaljer som ändå är viktiga.. Mindre än en månad kvar!
Någon annan än bodymindsoul som blivit hippad ännu? Jag är lite på lur att det är på gång till helgen som kommer....... Min bästa vän ska komma upp för att hon och jag ska "fira hennes födelsedag" i förväg, för helgen efter kan hon inte komma upp för då har dom personalfest. JAG ÄR SÅ HIMLA NYFIKEN!!!! Iiiiiii!!! Någon fler som misstänker sina vänner nuförtiden?
IDAG BLIR JAG FRU!! Ska åka på salongen strax före tio. Har klivit upp i tid så att jag har tid att njuta av allting som kommer hända idag.
Åh, vilken underbart härlig dag det här kommer bli!
Det ska tydligen regna under dagen - men jag är inte gjord av socker så jag smälter inte! Och jag kan vara min egen sol
Vi var i ett stort växthus - det har en speciell betydelse för mig.