Inlägg från: Fröken Sassa |Visa alla inlägg
  • Fröken Sassa

Någon som vet vart man kan beställa weddingtree?

Vi köpte på etsy.com via den här säljaren:  www.etsy.com/listing/78115330/winter-wedding-fingerprint-guestbook

Tog precis den färgen som visas och köpte en silvrig stämpeldyna från Panduro som alla kunde trycka sitt finger i :)  Visserligen ej på canvas men väl i en fil som kan skrivas ut på precis vadsomhelst. Vi skrev ut på A3 och limmade på ett svart ark för stadga. Blev hur fint som helst och nu ska vi bara hitta en fin ram till det!

Vi hade det på ett bord med gästboken bredvid och en korg med våtservetter för att torka av färgen med! Gästerna tyckte det var en bra idé och det känns roligt att ha allas avtryck från vår mysiga dag.

Lycka till!

• Fröken Sassa
    Tinzi skrev 2012-01-10 23:25:59 följande:
    Wow! Denna säljare har jag missat! Men VART skrev ni t det? på ett tryckeri lr liknande? fick betala för det?
    Vi skrev ut det på min sambos (eller man är det ju nu!) jobb som kunde skriva ut A3 format i färg. På lite tjockare papper. Sen limmade vi det på ett svart ark så det liksom blev en liten ram. Tänkte nu försöka hitta en fin ram och rama in trädet... Åååh det blev så fint, vill ha upp det NU! Ska bara flytta först ;)

Vi hade 85 gäster och så vitt jag vet fick alla plats, säkert nån som missade och nån som gjorde mer än en haha!
    Kan ju se om jag hittar en bild kanske? Får återkomma med det!
  • Fröken Sassa

Nu har jag fått tummen ur och fixat en bild, inte bästa kvaliteten men såhär ser den ut iaf! Silvriga fingerprints som skimrar fint mot den mörka bakgrunden. Gillar "tum-ansiktena" som sitter nere på marken vid trädet. Någon tyckte att vi skulle sitta där vid vårt träd :)

Svar på tråden Någon som vet vart man kan beställa weddingtree?