Ni fokuserar så starkt på att fadern ska lämna över. Sen tycker jag ni är lite väl agressiva, folk har väl rätt att tycka som dom vill? För vi är just starka vuxna kvinnor som kanske väljer att gå in med vår pappa, ensamma eller tillsammans med vår partner. Inte ska vi väl välja pga hur ni skäller och förespråkar annat?
Vad ger er rätten att säga att andras syn på saken är fel syn?
Har skrivit flera gånger att jag vill gå in SJÄLV för själva symboliken i att MÖTA min man där framme är något som JAG tycker är fint! Det är MITT drömcenario!
Jag är inte tio år, och jag ta egna beslut. Men ni verkar inte tycka att jag är kapabel till det bara för jag inte väljer er version?
Alla gäster som kommer på vår dag vet mycket väl att jag valt min man själv, och han mig. Att jag är självständig och stark. Inte ändras fan deras uppfattning pga hur vi väljer att utföra vår ceremoni?
Det är snarare i min mening, svagt att inte våga göra som man alltid drömt, pga vad alla ska tycka!
Och som jag sagt tidigare, tror inte att min blivande blir ETT DUGG förnärmad om jag råkar få lite mer uppmärksamhet än honom ett par minuter!
Det är fritt fram att debattera och lägga fram argument för och emot. Men ni skäller och underminerar bara för folk inte är av er uppfattning. Det om något är väl varken vuxet eller starkt?