• Minuz

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Här kommer mina ringar. Älskar dem!
    Vigselringen är även med vitt guld och 18 små diamanter.
  • Minuz

Här är mina ringar.
    Den släta är förlovningsringen.
    Vigselringen är i både gult och vitt guld. Med 18 st små små små diamanter. 0,01 c st.

Men jag älskar båda två!

• Minuz
    CoG skrev 2012-05-22 18:52:03 följande:
    Ni som väljer/ har valt ringar med en sten som sticker upp mycket.
    blir det inte opraktiskt?
    Fastnar den inte i stickade tröjor och fingervantar tex?
    Har en vän som har en enstensring och nu för tiden så har hon den bara vid festliga tillfällen pga att den är opraktisk
  • Minuz

Ulle skrev 2012-06-29 14:26:09 följande:
    Åååh vilka fina ringar alla har valt! Härligt Skrattande

Måste bara fråga vad ni tycker om den sak.... Jag har en helt slät förlovningsring i vitt guld. Är lite sugen på att ha tvåfärgat, men hittar ingen jag gillar helt. Vilket är bäst - antingen en vigselring helt i vitt guld eller kan jag ha en smal i vitt guld, ev med stenar i mitten och sen en vigselring i rött guld med en sten. (funderar på Guldbolagets ring Fanny i Sofia-serien). ??? Vad tycker ni?? Hjääälp!
    Självklart kan du det. Jag har en förlovningsring i rött guld och vigselringen är i vitt + rött guld. Se bild.
    Det ska kännas bra för dig och det är du som ska älska dina ringar..........
  • Minuz
    Ingride skrev 2012-08-10 13:00:37 följande:

Här är min ring. Den är gjord av min förlovningsring och makens mors förlovnings- och vigselring. 
    Denna tyckte jag var kanon fin. Roligt att ha gjort om hennes ringar till din............
  • Minuz
    VictoriaE skrev 2012-10-08 21:21:42 följande:
    Och har kommer en bild pa min forlovningsring och vigselring ihop =)

den översta gillade jag......
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012