Inlägg från: SofiaLarsson |Visa alla inlägg
  • SofiaLarsson

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Mina ringar.
    Hade först den breda ringen som förlovningsring och när jag gifte mig matchade jag ihop med den smalare alliansringen.

Min man har likadan som den breda ringen men med svarta diamanter på sidan, älskar dem!

Vi köpte dem hos en guldsmed som heter Michael O´Dwyer, och han gav mig även en bild på en likadan kombination som ringarna jag har. (lägger upp den)
    Är jätte nöjd!

• SofiaLarsson
    lovef skrev 2012-04-04 12:04:48 följande:
    Jättesnygg! Michael har designat min vigselring md! UNDERBAR är han och så duktig! :)
    Vad roligt!
    Ja, man blir så lycklig varje gång man tittar ner på handen!
    Hur såg din ring ut?
  • SofiaLarsson
    Mrs S 2012 skrev 2012-04-04 12:20:54 följande:
    Riktigt fint! Är det diamanter hela vägen runt? Får man fråga vad dina ringar kostade?
    Hej!
    Ja, på båda ringarna är det diamanter fattade hela vägen runt men alternativet att bara fatta in halva vägen fanns också.
    Minns jag rätt kostade min förlovningsring (den bredare ringen) 17 000kr och 16 000kr för den smalare då det är större diamanter i den.
    Men vi lämnade in skrot guld vi hade hemma så priset blev billigare, jätte smidigt!
  • SofiaLarsson
    SofiaLarsson skrev 2012-04-04 13:01:32 följande:
    Hej!
    Ja, på båda ringarna är det diamanter fattade hela vägen runt men alternativet att bara fatta in halva vägen fanns också.
    Minns jag rätt kostade min förlovningsring (den bredare ringen) 17 000kr och 16 000kr för den smalare då det är större diamanter i den.
    Men vi lämnade in skrot guld vi hade hemma så priset blev billigare, jätte smidigt!
    Men köpte den bredare för något år sen så antar att priset gått upp..
  • SofiaLarsson
    lovef skrev 2012-04-11 13:01:31 följande:

Min älskade ring är nu klar! Längtar tills ja får börja använda den :)
    Åh, vad fin den var!

Kommer ihåg att jag såg något liknande då jag var där..men tror den hade mindre stenar på sidan.
    Vad har du till den? Eller är det din förlovningsring? (=
    Jättefin!

Vad roligt att vi köpt våra ringar på samma ställe!
  • SofiaLarsson
    Amanda547 skrev 2012-04-08 12:21:44 följande:
    Nu har jag hittat min vigselring.. Nackdelen är att den inte matchar min förlovningsring så ja kommer nog att byta ut min förlovningsring mot en som matchar vigselringen..

Vaf fin!
  • SofiaLarsson
    SofiaLarsson skrev 2012-04-25 16:11:32 följande:
    Vaf fin!
    Oj..det gick iväg lite fort!
    Skulle fråga vem som gjort ringen, vart den är ifrån?

Väldigt annorlunda min men super fin!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012