• J8783

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Macilla skrev 2012-04-16 21:00:53 följande:
    Jag och min fästman förlovade oss den 18/1 och valet föll sedan på dessa underbara ringar. Silverringar i granilyta. De passade våra önskemål perfekt och vi blev oerhört glada när vi fann dem.

Dom ringarna var ju jätte fina. Har aldrig sett någon annan liknande. Roligt när man har nått ingen annan har ;) Men är storm förtjust i silver överlag. Vad ska du ha för vigselring? Om jag får fråga förstås. {#emotions_dlg.flower}
  • J8783
    Luna12 skrev 2012-04-05 14:09:29 följande:
    Här är mina ringar. Båda är i stål. Förlovningsringen är 6mm bred med 3 diamanter. Vigselringen är också i stål men med cubic zirconia stenar i, 2,5 mm bred. Längtar tills 5 Maj när jag får börja använda vigselringen. :)

Dom ringarna föll mig i smaken, har själv Cz stenar i min kommande vigselring. Och min förlovningsring är på 5mm. {#emotions_dlg.flower}
  • J8783
    sofi 88 skrev 2012-05-07 20:12:31 följande:

Idag var min ring färdig men den får ligga kvar hos guldsmeden till slutet av juni, från och med den 7/7 får jag har på mig den, förhoppningsvis för resten av livet <3
    Oj så vackert!! Va fina ringar! Glad
  • J8783
    sofi 88 skrev 2012-05-07 21:41:54 följande:
    Tack vad snällt :) Är faktiskt rätt nöjd själv, hihi.
    Dom var jätte fina. Precis min smak
  • J8783
    MiaMariaRydell skrev 2012-06-17 21:15:24 följande:
    Min repiga gamla förlovningsring från -05 i guld och min enkla vigselring i silver, guld och cz sten (som senare i framtiden skall bytas ut till en diamant).

Så fin kombination :) Gillar främst silver, kul att fler vågar ha cz sten, min är i stål fast med diamant. Skulle valt cz men fick en silver ring med cz i morgongåva ( är bara rädd när jag funderade på silver ring med diamanter att dom skulle lossna så småningom, så jag valde diamant fast i en stål ring för ringen för övrigt var ju billig
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012