• ullie

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Sarmadaki skrev 2012-04-01 01:46:43 följande:

Idag beställde jag min ring , fast i vitguld. Älskar älskar
    Jättefin, är den från Schalins?
  • ullie
    Beccastina skrev 2012-05-14 19:24:45 följande:
    Här är mina ringar, får dock inte bära båda ännu men längtar så in i bomben!! 5 stens ringen är min förlovningsring och den andra är ju då givetvis vigselringen :)

Jättefina båda två! Vart är de köpta?
  • ullie
    Beccastina skrev 2012-05-14 22:12:38 följande:
    tack de är köpta på guldfynd :)

5 stenaren är med i deras juvel sortiment och den andra var på rea nu i butiken :)
    Aha, jag som sprungit in på Guldfynd flera gånger och letat efter liknande ringar :) Får ta en sväng till dit verkar det som :)
  • ullie
    Naive skrev 2012-05-16 08:48:58 följande:
    Har äntligen fått hem min "precious"...! Jag blir kär varje gång jag ser den! 

Jättefin ring! Vart har du köpt  den? 
  • ullie
    Karoliin skrev 2012-06-13 19:29:07 följande:

Vill bara passa på att tipsa om att Albrektsguld har minst 25 % rabatt på allt i butikerna nu.
    Mellan 25-70 %

Vad jag hittade får jag snaaaart visa.. ;)

Ååh, vad typiskt, jag som precis köpt min ring på Albrekts guld :P Får väl trösta mig med att jag åtminstonde fick 20% rabatt för att jag blev medlem :)
  • ullie
    Five year engagement skrev 2012-07-05 20:51:27 följande:
    Nu gick det
    Förlovningsringen, den släta, är inlämnad för rhodiering och putsning, så bortse från den matta ytan som syns tydligt på bilderna...  Bara drygt 2 veckor kvar tills jag får bära ringarna, längtar!! 

Jättefin kombination!
  • ullie

Denna kombination har jag på min vänsterhand sen den 28 juli i år. Var väldigt osäker på vigselringen först och ångrade nästan mitt köp, men nu när jag har dem på fingret känns båda ringar perfekta :)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012