jimmyojennifer skrev 2012-05-11 16:04:15 följande:
Åh den var jätte fin! Jag gillade verkligen slipningen på diamanterna! =) Jag gillade att diamanterna ligger mer i din ring än vad dom gör i min.
Haha din hand, reflekterade över den grisrosa färgen på mina små korvfingrar? haha =)
Hm konstigt bilden hamnade men men,... nu ser man storleken lite bättre i förhållande till resten av handen.
Tack! Jag visste inget om diamanter förrän den dagen då det var dags att välja förlovningsring :) Jag googlade på dagen och hittade prinsesslippningen som jag genast blev förtjust i.
Men jag tror att dina briljantslipade är lite lättare att kombinera med en sånn vigselring som du ska ha eftersom de är runda. Jag ville också haft en sånn ring som du ska ha men det blev ett väldigt fyrkantigt intryck när det var så skarpa kanter på diamanten och sen kom guldkanten på vigselringen. Därför fick det blir med klofattning för mig :)
Dum fråga... men har du fått många kommentarer ang. bredden? Jag har många som har sagt att ringen är bred och att det blir svårt att få plats med en vigselring sen. Gud jag har hakat upp mig på det så mycket även fast jag har kompisar som säger precis tvärtemot :D