Inlägg från: Five year engagement |Visa alla inlägg
  • Five year engagement

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Äntligen har jag bestämt mej, efter världens jobbigaste beslutsångest!!! =)

Min förlovningsring är i vitt guld, men vi kommer göra om både min och sambons då jag vill ha den helt flack för att matcha vigselringen och så det blir som jag tänker mej i skallen.

Vi har beställt de släta ringarna på bilden från schalins. Min blir 5 mm, höjd 1,9 mm och sambons 7 mm med samma höjd.

Vigselringen blir också i vitt guld och kommer va 4 mm och 1,9 hög. Älskar den!! Tror det kommer bli riktigt snyggt tillsammans, precis som jag vill ha det!!

• Five year engagement

Sht: grymt snyggt!!! Vad är det för material, bredd etc??? Köpta? :)

• Five year engagement

" width="undefined" height="undefined" />

• Five year engagement

funkar inte att ladda upp bilder.. *grrrr*

• Five year engagement

Nu gick det
    Förlovningsringen, den släta, är inlämnad för rhodiering och putsning, så bortse från den matta ytan som syns tydligt på bilderna...  Bara drygt 2 veckor kvar tills jag får bära ringarna, längtar!! 

• Five year engagement

Nej det är ingen solvind :) jag tycker den är perfekt, kan knappt vänta nu, en vecka kvaaaar ;)

• Five year engagement

sen i lördags sitter vigselringen på mitt finger för all framtid!! LYCKA!

• Five year engagement

Oj, helt missat era kommentarer.

ringarna är i vitguld.

vigselringen är från en juvelerare i gbg, vet inte vad det kan va för märke, inte schalins eller något sånt iaf, tror det är juvelerarens egna...

• Five year engagement
    fruwesterlund skrev 2012-07-25 10:53:26 följande:
    åh vad fina

jag är så irriterad att jag inte valde sån form på förlovningsringen så jag kunde köpa den vigselringen till...

superfint!

vi förlovade oss år 2007, och nu när det var dags för vigselring så bestämde vi oss för att göra om våra förlovningsringar... jag ville ha denna flacka stil på mina ringar, och att de liksom ser ut som de nästan sitter ihop.. samma höjd och så.. så då gjorde vi om våra helt enkelt... ångrar jag inte! =)

supersnygga tillsammans!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012