Inlägg från: stella01 |Visa alla inlägg
  • stella01

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Här är våra förlovningsringar, vitguld och diamanter, 0.13x4 (även fotografen är med på bildFlört)

• stella01

Nu ska vi se om det blir en bild oxå... Våra förlovningsringar, vitguld och diamanter, 0.13x4 (även fotografen är med på bildenFlört)

• stella01
    stella01 skrev 2012-06-18 22:32:08 följande:
    Nu ska vi se om det blir en bild oxå... Våra förlovningsringar, vitguld och diamanter, 0.13x4 (även fotografen är med på bildenFlört)

Nu blev det för många bilder, det var inte meningenSkrikandes... hur tar jag bort det ena inlägget?
  • stella01
    NilsKpyssling skrev 2012-06-19 14:48:12 följande:
    stella01

snygga ringar, min förlovningsring är nästan likadan fast jag har tre diamanter på 0.1ct vardera, hur bred är din ring? Vad ska du ha för vigselring ?
    Tack:) Den är 5 mm. Ska ha en skena i samma modell, 2,5 mm och med en sten som är infattad i rödguldsklor. Fattningen ska vara liksom två U:n i kors, som en korg och klorna ska sitta på tvären.... inte i varje hörn (hade varit lättare att rita) Då lappar den över förlovningsringen lite mellan de två mittersta stenarna. Ingen solklar beskrivning men hoppas du förstår ändå Glad
  • stella01
    moonias skrev 2012-06-21 19:50:14 följande:
    Var och hämtade min ring idag :). Skulle egentligen hämtat den i fredags men gravyren var nästan oläslig så de fick skicka iväg den och göra om det! Det är två ringar som är ihopsatta, hittade ingen som passade till min förlovningsring så jag gjorde två nya ringar som då ska funka som en, men se ut som två ;). Förlovningsringen flyttar jag till höger hand. Är mycket nöjd med den! 
    Undre bilden är med båda våra ringar, min ring är i vitguld, hans är i volfram :).

Väldigt fin ring och kul idé att de sitter ihop:)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012