Inlägg från: Marianne |Visa alla inlägg
  • Marianne

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Min förlovningsring fick jag förra veckan. Gjord av en guldsmed som även gjort smycken till en massa kändisar i Hollywood på 60-70-talet. Elvis, Bob Marley och många fler. Den e unik och ingen annan har en likadan. Visst e den häftig? Guld, 3 diamanter och 4 rubiner.

• Marianne

Den blev inte uppladdad i iPaden😒

• Marianne

Här kommer bilden på min förlovningsring jag fick förra veckan. Designad av mig och min guldsmed som hade guldsmedsaffär i Hollywodd i början på 70-talet. Elvis, Bob Marley var bl.a hennes kunder och många många fler kändisar. Hon är bosatt i Sverige nu och gör endast ringar och smycken på beställning.Ringen har 4 rubiner och 3 diamanter.

• Marianne
    Mrs S 2012 skrev 2012-06-20 18:00:02 följande:
    Wow! Vad blir det för vigselring till är jag liten nyfiken på. Verkligen personlig och riktigt läcker!
    Tack Glad!
    Ringen är så bred så det blir inga fler ringar på ringfingret, får inte plats, däremot blir det nog ev. fler stenar på denna om det ryms eller också blir det en helt ny ring på lillfingret.
    Vi låter fantasin leka lite.....
    Vi har inte riktigt bestämt oss än......
  • Marianne

Jag förlorade min 1:à ring vid ett inbrott och eftersom den var specialgjord för mig fick guldsmeden göra en ny. Jag fick full ersättning för min ring efter polisanmälan och det gällde 5- siffriga belopp. Glad att jag är kund hos IF

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012