Inlägg från: MiaMariaRydell |Visa alla inlägg
  • MiaMariaRydell

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Min repiga gamla förlovningsring från -05 i guld och min enkla vigselring i silver, guld och cz sten (som senare i framtiden skall bytas ut till en diamant).

• MiaMariaRydell
    J8783 skrev 2012-06-19 23:02:51 följande:
    Så fin kombination :) Gillar främst silver, kul att fler vågar ha cz sten, min är i stål fast med diamant. Skulle valt cz men fick en silver ring med cz i morgongåva ( är bara rädd när jag funderade på silver ring med diamanter att dom skulle lossna så småningom, så jag valde diamant fast i en stål ring för ringen för övrigt var ju billig
    Tack! Ja jag gillar också främst silver och jag vet att jag kanske  chansat lite med att väla just en silverring. Men min tanke är som sagt att byta ut stenen så småningom. Skulle ringen efter många många år bli allt för sliten så kan jag mycket väl tänka mig att uppgradera min vigselring till en annan.  Jag gör hellre så då jag inte vågar att använda allt för dyra smycken....dels för att jag igentligen inte är nån smyckestjej och dels för att jag jobbar med mat där jag måste ta av mig ringarna varje dag på jobbet vilket ökar risken för att jag i värsta fall skulle kunna glömma eller tappa ringarna nånstans för att jag måsta ta av och på mig dom varje dag.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012