Inlägg från: Alexandra L |Visa alla inlägg
  • Alexandra L

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Här är min och blivandes ringar! De är alldeles perfekta, och precis som jag ville att de skulle va! :)

• Alexandra L
    yourscompletely skrev 2012-07-05 00:28:05 följande:
    Jättefina! Visst är din diamant briljantslipad? Var lite svårt att avgöra på andra bilden. :) Får man fråga hur många ct den är?
    If I had only felt how it feels to be yours, I would have known what I've been living for all along.
    Hej! Tack så mycket!! Ja det stämmer den är briljantslipad, vet inte varför jag föll för det just, men gillar att den är rund men ändå bara har 4 "klor" fattningar eller vad det nu heter. Den är 0.5 ct räckte gott och väl, alldeles lagom =) Blev en dålig skärpa när jag la in bilderna här var tvungen att förminska dem. :) 
  • Alexandra L
    Bella skrev 2012-07-11 18:53:40 följande:
    Här är dom, inte förlovat oss än men vi kunde inte låta bli! Haft ringarna på oss i smyg sen vi hämtade dom i måndags 

Hej! Ja dom var ju jätte lika! Jätte fina! :) Jag ska ha en vigselring, min är platt på sidorna av ringen eller vad man ska säga så jag har tänkt mig en alliansring av något slag! Finns så mkt att välja på! Vad har du själv tänkt ha? din ser ju också platt ut på sidan. Det var nog prio ett när jag valde att jag skulle kunna ha en ring till bredvid när jag skulle ha en solitär ring. =) Grattis till förlovningen !
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012