Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
Så här ser våra ut:
Det är titan ringar med ziricon stenar......Vi hade inte råd med diamanter så det får bli sä här så länge. Men den ska uppdateras när vi kan ;). Älskar dem längtar att få börja använda den.
Så här ser våra ut:
Vigselringen är den breda (mannen min har samma fast utan stenar) och den smala är en "morgongåva som vi beställde i efterhand eftersom våra förlovningsringar inte passar ihop med vigselringarna. Fick ett väldigt bra tips av MariaMagdalena här på BT om den smala ringen som hon hade köpt och jag blev ju tokkär i den så jag var ju tvungen att härmas ;). Nu ser mina ringar väldigt mycket förstora ut och det beror på att den smala är för stor (har beställt en smalare) och den breda är väldigt tjock så jag kan inte trycka ihop fingrarna mer än så ha ha ha sen dessutom frös jag nåt så kopiöst när bilden togs och då krymper mina fingrar till och med så att det syns.
Vigselringen (den breda) är i titan och har zirikonastenar köpt på CoiTitanium för ca 660 kr och morgongåvan (den smala) är i stål och zirikonastenar köpt på E-Bay för ca 130 kr! Vi är väldigt nöjda med både priser och ringar.