Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
Funderar på två olika ringar denna och så lgger jag in nästa bild i nästa inlägg. Dessa ringar är i 9Karat. Är det för lite? Kommer de slitas fortare? Äkta diamanter är det iaf.
Funderar på två olika ringar denna och så lgger jag in nästa bild i nästa inlägg. Dessa ringar är i 9Karat. Är det för lite? Kommer de slitas fortare? Äkta diamanter är det iaf.
Tredje gången gillt. Här kommer bilden på den andra ringen. Vad tror ni? Vilken ska man välja? denna är också äkta diamanter och 9k vitguld
Det är en titan ring, den kostade ca 5000 för oss men butiken hade då rabatt på ringar, den kostar egentligen ca 5500! Märket heter Titanium 3D, jag har köpt den på Boströms ur och guld i Luleå
HUr mycket tror ni det kostar att fixa dessa ringar? De skall frminskas lite och sedan sättas ny stor sten och en liten sten också. Diamant eller cz.. Jag förstår att det blir vesäntlig skillnad på om det är äkta diamant eller inte. men vad tror ni?
Vann ringen på ebay. Nu ska jag bara vänta på att få hem den också...
Hämtar ut min ring på posten i morgon. Tyvärr får jag betala tull/mons på 690:-!!! Hoppas bara den är så fin som jag hoppas!
Hittar inte förra svaret jag fått... men var kan man köpa billigast diamanter. Sverige eller utland spelar inte så stor roll. Bara de är pålitliga och att diamanterna är äkta. Behöver en som är runt 0.01-0.03 och en som är kanske 0.1- 0.2 ct