Inlägg från: Lyckelina |Visa alla inlägg
  • Lyckelina

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Nettis1985 skrev 2012-08-01 19:38:45 följande:

Här är våra förlovningsringar som vi den 20/7-2012 valde att dela med varandra, en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

Jag älskar valet av de udda och inte så vanliga eller lika ringar och tanken är att inte vara som alla andra :D vårt eget och speciella helt enkelt *skrattar*

Nettis1985 skrev 2012-08-01 19:38:45 följande:

Här är våra förlovningsringar som vi den 20/7-2012 valde att dela med varandra, en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

Jag älskar valet av de udda och inte så vanliga eller lika ringar och tanken är att inte vara som alla andra :D vårt eget och speciella helt enkelt *skrattar*

Åh, fina ringar =) Jag och min fästman kommer också ha olika ringar: hans blir lite bredare och i borstad titan medan min blir lite smalare, slät guldring med diamant. Viktigast för oss var att ha ringar och att våra ringar har varandras namn och datum =) De ska ju bäras länge, så bäst att båda känner sig nöjda ;)
  • Lyckelina
    thistime skrev 2012-09-27 14:26:56 följande:
    Min förlovningsring, vigselring vill jag ha en tunn med stenar runt om tror jag, förlovningsringen är i vitguld.
    sambon valde sin helt själv, jag hade inte valt den men tycker att man måste ju få ha den man själv vill ha

:)
    Jag tycker absolut att man kan välja den ringen som man vill ha, utan att de behöver likna varandras. Jag tycker det är jättefint om de matchar med varandra, men anser också att det bästa är att båda känner att de bär en ring som de verkligen vill ha på fingret en lång tid =) Jätte, jättefina ringar ni har! :)
  • Lyckelina

Min förlovningsring. En Flemming Uziel - Signo. Rött guld och en liten diamant i. Enkel med en twist ;)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012