Inlägg från: VictoriaE |Visa alla inlägg
  • VictoriaE

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Pyttsan skrev 2012-04-12 22:13:50 följande:
    Idag anlände vigselringen, den passar perfekt! Förlovningsringen är en slät vitguldsring, ungefär dubbelt så bred som vigselringen. Diamanten är 0.01ct och jag bara älskar den här ringen i alla sin anspråkslöshet. 

Vad lustigt- har precis samma ring som vigselring!!
  • VictoriaE

Och har kommer en bild pa min forlovningsring och vigselring ihop =)

• VictoriaE
    Minuz skrev 2012-10-09 14:02:26 följande:
    den översta gillade jag......
    Tackar. Foralskade mig i ringen, sa den fick det bli =)
  • VictoriaE

Tack =) Det ar en Ungar&Ungar ring (www.ungarandungar.com/). Vet inte om de saljs i Sverige, vi bor namligen i London, och de har sin verkstad inte sa langt fran dar vi bor. Sa fort jag sag deras designer, sa var jag 100% pa att min ring skulle vara en Ungar&Ungar ring.... =) Dock finns det sakert andra juvelerare som skulle kunna gora nagat liknande. Vi funderade forst pa det, men sen overaskade alsklingen mig med min ring da. =)

• VictoriaE
    Teza skrev 2012-10-09 21:35:21 följande:
    Åhhh va jag gillar din översta ring, är det vigselringen? Är precis i stil med vad jag letar efter. Hoppas jag hittar rätt snart, är dax om 3 månader ju ;)
    Teza- ska du gifta dig i Januari?? (04/01 for oss =) ) 

Det blev forlovningsringen for min del. Vigselringen kommer att bli den slata som jag har underst. Fick den av alsklingen for ett bra tag sen, och det kanns ratt att bara ta och gravera den med vart datum, sa blir det min vigselring =) 
  • VictoriaE
    Teza skrev 2012-10-09 22:28:00 följande:
    Nyårsafton är det dax hihi de går lite för fort här, nyss va de 3 månader kvar insåg nyss att det ju är mindre än så, ojoj. Visst är det spännande :)
    Oj, vilket bra datum det blir!! Och visst ar det spannande. Jag kan knappt barga mig =) lite mindre an 3 manader for oss med. Lycka till!! =)
  • VictoriaE
    CoG skrev 2012-10-11 22:03:37 följande:
    För min del skulle jag ta den mindre.
    Jag tycker att den ser finast ut.
    Haller med CoG. Sen ar jag nog lite biased, da rosa ar inte min favoritfarg, och den storre ar lite for rosa just for min taste. =)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012