• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • Fröken fantastisk
    zoooda skrev 2012-10-02 18:41:55 följande:

detta är mina ringar.. en hamrad titanring och en ring om igentligen är en förvningsring men som jag gillar och är i vår ekonomiska klass :)
    Vart har du köpt detta? Otroligt fint, jag vill ha något liknande, dock med fyrkantiga stenar!
  • aviman
    Tokig skrev 2012-10-07 21:44:49 följande:

Dessa vackra pryder nu min hand. Förlovningsring, vigselring och morgongåva. Jag såg vigselringen först när min make igår trädde den på mitt finger. 

WOOOOOW!! Vilka snygga ringar!!! Älskar din vigselring!!
  • Mmmaria
    Tokig skrev 2012-10-07 21:44:49 följande:

Dessa vackra pryder nu min hand. Förlovningsring, vigselring och morgongåva. Jag såg vigselringen först när min make igår trädde den på mitt finger.
    Vilken bra idé med 3 ringar. Jättesnyggt, helt i min smak!
  • Hoffsennanen Tottoplex

Purple; vad gav du för din ring? Alla jag hittar är jätte dyra... Någon som vet om Albrekts är bra??(stavning??)

• zoooda
    Fröken fantastisk skrev 2012-10-08 09:08:33 följande:
    Vart har du köpt detta? Otroligt fint, jag vill ha något liknande, dock med fyrkantiga stenar!
    det är inga stenar det är vitt guld i mitten som är "taggigt" o glittrar så fint. från flemming uziel.. 
    stenar får bli till 10års jubieleet ;) 
  • Hoffsennanen Tottoplex

Emzerus; åh den har jag tittat på oxå!! Albrektsguld? Svad ligger den på i pris?

• emzerus83
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-10-08 19:45:04 följande:
    Emzerus; åh den har jag tittat på oxå!! Albrektsguld? Svad ligger den på i pris?
    Japp den är från albrekts guld...och den är sååå fin! Han länge suktat efter den o tyckt den varit lite för dyr. Kostar 20199 kr. Men fick en 30% rabatt o då slog vi till... det är iaf 25% rabatt nu på Albrekts. och det blir ju en del på så stora summor :)
  • Hoffsennanen Tottoplex

Det är ju superbra!! Jag har dock väldigt svårt att bestämma mig

• VictoriaE
    Pyttsan skrev 2012-04-12 22:13:50 följande:
    Idag anlände vigselringen, den passar perfekt! Förlovningsringen är en slät vitguldsring, ungefär dubbelt så bred som vigselringen. Diamanten är 0.01ct och jag bara älskar den här ringen i alla sin anspråkslöshet. 

Vad lustigt- har precis samma ring som vigselring!!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012