• Redaktör Kristin

Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur bröllopsklänningar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Färger? Längd? Tyg och tillverkare?

Ladda upp en bild på din brudklänning här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om klänningen.

Kolla in andras bröllopsklänningar och lägg upp din egen - så ser klänningarna ut 2012.

• Svar på tråden Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012
  • PiaB

Jag ska ha den här! Är helt kär och det känns verkligen som jag. Har ändrat mig några gånger från en orange, till en lila, till en vit, och nu den här. Jag tror jag dog när jag såg den

Vad fina klänningar alla har! Jättekul tråd det här

• mica
    FruSSE skrev 2012-05-23 21:57:50 följande:
    Postar här också, ifall det är några som bara kollar här - och det är ju såå roligt att se alla bilder på klänningarna. Så jag får väl dra mitt strå till stacken :)

Vad tycker ni, större underkjol? Med eller utan axelband? Bolero?
    Give me your thoughts, please! :D 

Jag tycker att du är superfin som du har på bilden! alltså ingen större underkjol, med axelband och ingen bolero! :)
  • Memmsan
    mica skrev 2012-05-27 19:46:20 följande:
    Jag tycker att du är superfin som du har på bilden! alltså ingen större underkjol, med axelband och ingen bolero! :)
    Jag håller med. Så som det är nu, passar väl med dina propotioner. Jättefin klänning!
  • Norrskensflamman
    FruSSE skrev 2012-05-23 21:57:50 följande:
    Postar här också, ifall det är några som bara kollar här - och det är ju såå roligt att se alla bilder på klänningarna. Så jag får väl dra mitt strå till stacken :)

Vad tycker ni, större underkjol? Med eller utan axelband? Bolero?
    Give me your thoughts, please! :D 

Åh, så underbart fin klänning!!! Du ska inte ändra nåt tycker jag. Den är så fin som den är, och du bär upp den så fint. Absolut INTE ta bort axelbanden!! Jag är så gruvligt kräkless på alla axelbandslösa klänningar Kräks Förlåt...
  • Norrskensflamman
    PiaB skrev 2012-05-27 19:28:47 följande:

Jag ska ha den här! Är helt kär och det känns verkligen som jag. Har ändrat mig några gånger från en orange, till en lila, till en vit, och nu den här. Jag tror jag dog när jag såg den

Vad fina klänningar alla har! Jättekul tråd det här

Tjusig!!
  • Norrskensflamman
    memelie skrev 2012-04-11 14:21:17 följande:
    Efter många om och men verkar det bli den här som det landar på. Ville ha en väldigt enkel klänning eftersom det känns mest som jag.

Jättefin klänning. Även om jag är trött på axelbandslös, så var denna ändå i min smak
  • Norrskensflamman
    EDE skrev 2012-02-20 20:41:18 följande:
    Här är min =) som jag visserligen lagt upp i en annan tråd också, men skickar den en gång till :)

Fin!
  • Norrskensflamman
    mjeanettek skrev 2012-02-21 12:19:43 följande:

Här är min, fast i ivory farge. Den er i Tafft och sydd upp efter bild av Dreambride.se. Bröllopet går i silver, skorna är från Brandos.se och type Wildflower, Cerella. Det är inte jag på fotot. Min har inte kommit ännu... Gifter mig 6/7-2012
    Tjusig!
  • Norrskensflamman
    Evelinas skrev 2012-03-07 10:33:25 följande:
    Min klänning fick jag uppsydd av en sömerska. Var gravid i v. 30 när jag gifte mig så hon sydde det allra sista 4 dagar innan bröllopet så den satt som en smäck Solig
    Den är i 3 tyger, bomullsfoder, satinfoder och utanpå är det en underbar chiffong. Snörningen i ryggen är mest för jag tycker det är så himla fint. Sömerskan satte i en dragkedja i sidan för perfekt passform.
    Jag är såååå himla nöjd och bara älskar min klänning!!

Jag förstår att du älskar den klänningen! Den är jättefin!
  • Norrskensflamman
    annamopp skrev 2012-03-08 13:10:30 följande:
    Har lagt upp bilder på min klänning i en annan tråd men postar det här också Skrattande Den ska (som jag även skrev där) läggas upp en aning och bandet man knyter i ryggen med ska klippas av så det blir betydligt kortare och sedan återanvändas som axelband (ser lite lustigt ut nu när det är nålat men...)

Tror jag måste åka och hälsa på den i affären någon gång snart också. Den bor kvar där tills jag har skor och allt fixat så att de inte lägger upp den för mycke/för lite.

Söt!
Svar på tråden Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012