Morgongåva till mannen?
Hej!
Tänkte bara höra mig för lite om ni tänkt och köpa någon morgongåva till er man?=) OchVAD i så fall!? Har total idétorka!;)
Hej!
Tänkte bara höra mig för lite om ni tänkt och köpa någon morgongåva till er man?=) OchVAD i så fall!? Har total idétorka!;)
theD:
Tror den finns där också....
Var lite sugen på att skaffa en Joda rock till mig så att vi matchade, (den har öron, hihihi)
theD:
Var lite sugen på att skaffa en Joda rock till mig så att vi matchade, (den har öron, hihihi)
theD:
Hmmm.. Jag är nog också ganska nördig nu när jag tänker efter´, jag gillar verkligen öronen...
Tror jag satsar på Manschettknappar men gravering. har inte riktigt bestämt mig för graveringen än bara funderar på våra initialer på ena och bröllopsdatumet på den andra.
Jag tog trash the dress-bilder med fel brudklänning på stranden och gjorde en fotobok som han tycker jättemycket om. Står på hans nattduksbok och i den har jag skrivit ett löfte till varje bild, tex "Jag lovar att du ska få alla mina kärleksfulla blickar", "Jag lovar att alltid komma hem till dig med ett leende på läpparna" osv :)
Dum fråga men är det vanligt att köpa morgongåva till mannen?? Jag trodde det var kvinnan som fick en morgongåva?? Jag har inte ens reflekterar över det hela?? Får lite panik nu