Inlägg från: Juni 2012 |Visa alla inlägg
  • Juni 2012

Hur ska jag kunna gratulera? Så unga

Tråkigt att du inte kan vara glad för din sons skull.

Att ha varit ett par i sex månader är väl inte "tidigt"? Svärmor och hennes karl förlovade sig efter ca 3 månader, en bekant förlovade sig med sin parter efter 8 veckor. Det känner man ju själv :) 
    Å andra sidan hade svärmor och svärfar varit ett par i 9½ månad när min m2b kom till världen Tungan ute Snabba puckar

• Juni 2012
    AndroSid skrev 2012-01-14 22:52:10 följande:
    Att gifta sig är gratis. Möjligtvis ett par tior för frimärken för hindersprövning och liknande.
    Man kan gå till rådhuset och säga ja efter en två minuter lång ceremoni - helt gratis.
    Det är allting runt som kostar pengar.
    Du är klok som en bok.
  • Juni 2012
    Anonym (Vadå omogen?) skrev 2012-01-15 20:00:05 följande:
    Jag läste att några stycken tycker att sonen i det här fallet är omogen eftersom han inte berättar för sin mamma att han förlovar sig...Är det ett måste att berätta för sina föräldrar? Vad har de med saken att göra? Han är 20 år och bestämmer själv precis vad han ska göra.Själv gifte jag och min sambo oss hemligt, utan att berätta för familj och vänner. Är vi också omogna då kanske???Jag tycker du ska vara glad för deras skull!

Ja, jag ser inte heller att just föräldrar skulle ha första tjing på att veta, bara atomatiskt för att de är föräldrar. Är man vuxen så är man
Svar på tråden Hur ska jag kunna gratulera? Så unga