Hur planerar ni erat bröllop?
Dela gärna med er av bilder och berättelser om hur eran speciella dag ska se ut!
Vi ska ha borgerlig vigsel vid sjön på min föräldragård i halland. Vigseln kommer att ske på en halvö omgiven av dammar, bokskog och sjön nedanför kullen där vi ska stå.
Mina föräldrar ska vara med som vittnen och min syster kommer att vara närvarande vid vigseln med min häst.
Tanken är att jag ska rida upp i hagen på min häst och att han ska ha någon typ av vitt täcke el dyligt på sig samt vita prästkragar i man och svans...
Det kommer att vara ett väldigt enkelt bröllop och färgerna går i lavendelblått och vitt...Jag tänker att jag ska ha en brudbukett av liljekonvaljer eller vita prästkragar.
Håret ska vara uppsatt i en "slarvigt" inbakad fläta med vita prästkragar.
Jag har varit gift en gång tidigare och då hade jag det där stora vita bröllopet med 70 gäster, häst och vagn, kyrka och stor fest efteråt.
Denna gången känns det som att vi gifter oss för våran skull, jag och min nya sambo, för att vi älskar varandra och då behövs inte mycket för att det ska bli en underbar dag.
<3 <3 <3 "Anywhere is paradise when you are with the one you love, anywhere is a place thats nice when you are with the one you dream of" <3 <3 <3
Vi kommer att avsluta kvällen på en lokal restaurang jag, min nyblivna man och mina föräldrar...
Min syster kommer att åka hem med djuren efter vigseln.